Fedora 15 Versi Beta Sudah Sedia Di Muat Turun

Assalamualaikum..

Khabar baik bagi pengguna Fedora, Dennis Gilmore, jurutera pengeluaran untuk projek Fedora telah membuat pengumuman menerbitkan Fedora 15 untuk percubaan beta. Versi beta ini mempunyai ciri shell Gnome dan Gnome3, LibreOffice yang juga OpenOffice , BoxGrinder untuk virtualisasi, mod firewall dinamik untuk mengubah tetapan firewall tanpa perlu restart persekitaran operasi, dan versi update serta banyak lagi di dalam pakej yang besar ini . Bersamaan, Xfce dan LXDE versi Fedora telah dikemaskini untuk mencerminkan kemas kini utama dan tambahan.

Kepada yang berminat untuk menguji Beta boleh dapatkan versi Fedora 15 melalui pelbagai sumber. Pengeluaran versi ini telah diterbitkan dalam laman torrents serta mirror seluruh dunia. Keluaran beta ini juga tersedia sebagai Live CD untuk platform AMD, Intel 32 bit, dan Intel 64 bit . Selain itu, ketiga-tiga platform yang ditawarkan dua edisi versi beta seperti Gnome dan KDE. Jika anda mencari Xfce dan LXDE , maka anda harus merujuk di website masing-masing. Kerana ini adalah keluaran beta, pengguna juga harus berhati-hati ketika menggunakan keluaran ini sebagai sistem operasi utama mereka, kerana ada masalah belum dijumpai.

Download Fedora15 Beta

Antara Screenshot Fedora 15 Versi Beta :-

Sumber rujukan di sini

 

P/S : Ini adalah review saya yang pertama untuk Fedora,Insya Allah,jika berkesempatan saya akan lebih memperbanyakkan lagi review seprti ini pada masa akan datang

Speak Your Mind

*

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Pin It on Pinterest