Surat Cinta Untuk Kamu

Seandainya hatimu adalah sebuah system ,Maka aku akan scan kamu untuk mengetahui port mana yang terbuka Sehingga tidak ada keraguan saat aku [ c:\> nc -l -o -v -e ] ke hatimu,Tapi aku hanya berani [ ping ] di belakang [anonymouse proxy], inikah rasanya jatuh cinta sehingga membuatku seperti gila nak mampus?? whatever!

Seandainya hatimu adalah sebuah system, ingin rasanya aku manfaatkan vulnerabilitiesmu,menggunakan PHP injection kemudian akan ku run [ ls -la; find / -perm 777 -type d],sehingga aku tahu sekiranya di hatimu ada folder yang boleh di Write atau adakah free space buat aku?. Apa aku harus pasang [backdor “Remote Connect-Back Shell]”supaya senang untuk ku mengetahui Connection dari kamu, biar aku tidak merana seperti ini.

Seandainya hatimu adalah sebuah system,saat semua request-ku diterima aku akan masuk terus di bugtraq untuk mengetahui bug terbarumu maka aku akan patch n pacth terus,aku akan jaga service-mu jangan sampai crash n aku akan menjadi firewallmu aku akan pasang portsentry, dan menyunting error di pagemu “The page cannot be found Coz Has Been Owned by Someone!! get out!” aku janji tidak akan ada macelinious program atau service yang hidden, kerana aku sangat sayang dan mencintaimu.

Seandainya hatimu adalah sebuah system,jangan ada kata “You dont have permission to access it” untuk ku.Seandainya ada orang lain menganggu mu akan ku ping flood sejute kali Atau DDos Attack kerana kamu harus menjadi sang bidadari duniaku…

tapi itu Seandainya hatimu adalah sebuah system, …!!!

Tapi sayang hatimu bukanlah sebuah system,kamu adalah sang bidadari impianku, yang telah meWritekn system regeditku!

Suatu saat nanti aku akan datang dan mengatakan padamu “seandainya di hatiku sudah dijangkiti virus yang Mengasyik kan, tidak akan pernah ada anti virus yang dapat menangkalnya selain …kamu!!!

Speak Your Mind

*

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Pin It on Pinterest