Aku Kene Tagged

salam semua…

Huhuhu sebelum pergi lunch,sahabat aku tagged la pulak ,kekeke ,by the way layan je la,hehehe lagipun lama dah tak kene tagged ni ๐Ÿ˜ .Apa-apa pun terima kasih sHaM kerana sudi tagged aku ek.

1) Siapakah diri anda di rumah..?

Saya merupakan anak sulung,jarang ada kat rumah ,ahaks kecuali la masa cuti,kalau dah cuti tu,aktiviti harian semestinya mengemas rumah dan memasak.Minat dengan teknologi,terutama komputer serta perkakasan yang berkaitan dengan komputer.Suka mendengar lagu-lagu rock sambil layan kepala,tapi lagu jiwang layan gak.

2) Siapakah diri anda di samping rakan..?

Sudah tentu sebagai sahabat dan suka memberi nasihat

3) 5 benda yang anda idamkan tapi belum tercapai..

==> Ingin Memiliki kereta sendiri (model : biarlah rahsia)
==> Ada Syarikat Perniagaan Komputer Sendiri
==> Nak Bawak Mak Dan Ayah Menunaikan Haji
==> Memiliki Komputer / Laptop yang hebat (Senang nak buat kerja
editing Photoshop nanti)
==> Kamera DLSR Nikon D40

4) Siapakah nama pasangan anda..?

Biarlah secret ๐Ÿ™‚

5) Ceritakan 5 perkara yang paling anda tak suka tentang pasangan anda..?

Tak nak la cite kat sini (diam-diam sudah)

6) Bila tarikh anda couple..?

soalan ni kene tujukan kat si dia la

7) Apakah kenangan pahit anda bersama pasangan anda..?

Lom ada lagi

8.) Lagu tema cinta anda..

Taugeh-Blues Untuk Aku
Stings-Dalam Diam Aku Mencintaimu

9) Apa perubahan yang ingin anda lihat dari pasangan anda..?

Alhamdulillah setakat ni semua perfect ๐Ÿ™‚

10) Tag 10 rakan anda yang lain

Apiih
Azizan
StoberyCoklat
Acapz
AMR / Razif
yashygsempoi
Abg Feroz
Kak Zue
Ezany
Fatiha

Pin It on Pinterest