Wazy84.Com Dapat Awards

Salam semua…

Pertama sekali aku ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada sHaM sebab sudi bagi awards kat blog ni.Hehehe

Pada mulanya macam tak percaya la pulak blog ni dapat awards,by the way terima kasih bro sebab sudi bagi AWARDS ni yer.

Aku nak senaraikan jugak la untuk penerima AWARDS ni untuk kategori
Top Blogger 2010, calon-calonnya adalah :-

1. Roslan Nazri
2. Denaihati
3. Farenova
4. Mancai
5. Azizan
6. Apiih
7. Ayie
8. Luth Textile
9. Mr Piratz
10. Oh! Dawie
11. Anarm
12. Korang semua yg melawat blog ni..Korang adalah yang terbaek!

Syarat-syaratnya mudah je..Tak payah jawab soalan..

Ape yang perlu korang buat ialah :

* Thanks & link to the person that gave you award..
* Past this award onto 12 blogger’s you’ve recently discovered and think are fantastic..
* Contact and let them know they’ve won the award..

P/s : amacam ok tak awards ni,jom komen 🙂

Speak Your Mind

*

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Pin It on Pinterest